Annons
Annons



Pregnancy training 



Träningen under denna graviditet har tyvärr gått sådär, både när jag väntade Jolie och Leonel tränade jag i princip varje dag fram till förlossningen men denna gången har kroppen sagt ifrån. Känner nu att jag måste försöka trotsa kropp och huvud för att få lite styrka och bättre kondition inför förlossningen, något som hjälpt mig igenom de långdragna förlossningar som jag tidigare haft. Förväntar mig inte direkt någon snabb förlossning med numero 3 men vi får väl se.

 Ska försöka lägga upp ett enklare träningsschema att följa och något av de bästa att göra just i slutskedet av graviditeten är just simning så ska försöka få till ett par träningspass i vår pool. Förhoppningarna är att försöka få till minst detta nedan varje vecka fram till förlossningen. 

  • Simning/poolövningar 3 ggr / vecka
  • Crosstrainer 2 ggr / vecka a 30 minuter
  • Styrkeövningar 2 ggr / vecka

Hur tränar ni under graviditeten? 

Kärlek Josefine 

TAGGAR
2 kommentarer | Translate
OM JOSIE

Josefine Ringblom Berg är en bloggande tvåbarnsmamma, fotbollsfru och textilekonom med passion för mode. I bloggen får ni följa med på allt från resor, fotbollsmatcher, shopping, dagislämningar, galor, dopp i kristallblå vatten och såklart ta del av Josefines välfyllda garderob och outfits. Josefine och hennes familj bor vid Atens riviera, men är man gift med en fotbollsspelare kan det svänga snabbt och bära av på nya äventyr i ett nytt land! Förfrågningar om samarbeten mailas till: alicia.sternin@aller.com



ARKIV



Annons




Annons

Laddar